V. Gwarancja, serwis, reklamacje
1. Wszystkie produkty oferowane na www.finpap.pl są fabrycznie nowe.
2. produkty objęte są gwarancją producenta w systemie "door to door". W przypadku wykrycia wady należy skontaktować się z nami. Poinformujemy każdego o sposobie składania reklamacji.
3.Jeżeli klient otrzyma produkty inne niż zamawiał powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu. Po kontakcie telefonicznym/mailowym klient powinien zapakować produkty ( najlepiej w ten sam karton w którym otrzymał ) i oczekiwać na przyjazd kuriera któremu Finpap zleci odbiór paczki na nasz koszt. Klient nie będzie obciążany za zwrot mylnie wysłanego towaru.
4. Reklamacje związane z wadliwym produktem powinny być składane w formie pisemnej, a następnie przesłane łącznie z wadliwym produktem na adres sklepu. Po odbiór reklamowanej przesyłki nasza spółka wyślę własnego kuriera. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony. W przypadku braku możliwości naprawy sklep wymieni produkt na pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to możliwe zwróci klientowi równowartość ceny produktu. Koszt przesyłki od klienta do sklepu zwracany jest na konto bankowe klienta podane w piśmie reklamacyjnym.
5. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki klient może zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny (zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów). Towar zwracany w taki sposób musi być odesłany na adres sklepu wraz z oświadczeniem o rezygnacji z zakupu w formie pisemnej (oświadczenie powinno zawierać pełne dane personalne osoby rezygnującej oraz numer i dane posiadacza rachunku bankowego na który zostanie zwrócona należność za towar). Zwracane produkty prosimy odesłać w oryginalnym, nieuszkodzonym fabrycznym opakowaniu z kompletną zawartością bez śladów użytkowania . Równowartość zwracanego towaru zostanie przelana na wskazany w oświadczeniu numer konta bankowego w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki.